joi, 5 noiembrie 2009

Dragoste si vorbe...


Mi-e teama de vorbe, mi-e teama de cuvinte rostite. Oare de ce? Sa fie oare faptul k nu vreau sa stric o frumoasa prietenie cu vorbele mele? Dar exista o frumoasa prietenie? Exista macar o prietenie intre noi doi sau suntem doar niste simple cunostinte? Eu te iubesc asa cum n-am iubit pe nimeni, te vreau, te doresc si sufar. Oare cum ai reactiona daca ai sti toate astea? Oricum trebuie sa tac macar pentru ca nu vreau sa stric o frumoasa relatie de drgoste: aceea dintre tine si prietena ta... Sau nu e frumoasa? Oricum, cu siguranta e relatie... Si mai trebuie sa tac pentru ca nu vreau sa ranesc un suflet: acela al prietenei tale, cu toate ca o urasc, dar nu am voie sa fac lucrul asta. Asa k... am sa astept. Am sa astept sa vii si sa-mi spui ca ma iubesti... Am sa astept pana cand voi muri... Am sa astept...

Un comentariu: